Itt van egy ember, aki csak úgy...

úgy posztol magának, másoknak..

balladát költ:

2012.04.21. 21:36 mapleleafs

Az én nevem Seggbe Enci

Könnyűvérű nő vagyok

Leveimre emlékeznek

Kocsmaszékek, asztalok

 

Odaadtam bárkinek én

sej, jó szívvel magamat

Vájatomban bányászt játszott,

Ki kívánt egy valagat

 

Ez már a múlt. Élek mostmár

Tisztességes életet

Kis Lityivel élek át én

Magasságos kéjeket

 

Többet seggbe nem kúrelhat

Kóbor macska, utcanép

Popóm már csak akkor tárul

ha Lityifasz jön, színe kék

 

Végezetül annyit mondok:

Nem kell tőlem félni már

Bodicsekket nem kell adni

Ha szembejövök a járdán.

 

(Kedd, November 29, 2011 14:16) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittvanegyember.blog.hu/api/trackback/id/tr284465539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása